06:00 - 09:00
do 7:00 - 7:30
08:30 - 09:00
svačina
09:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00
oběd
od 12:30 - 13:00
12:00 - 14:15
14:15 - 14:30
odpolední svačina
od 14:30
v 15:30 odchází Sovičky k Lištičkám
v 16:00 odchází Veverky k Lištičkám
16:30
ukončení provozu
Respektujeme a reagujeme na individuální možnosti dětí, na jejich potřeby (adaptace, zázemí, klid, soukromí, bezpečí, zájmy, čas a prostor pro hru a další činnosti, vyváženost denního programu – spontánní a řízené aktivity).
Plně se věnujeme dětem a jejich vzdělávání, motivujeme je k aktivitě a experimentování, poskytujeme dostatek prostoru i materiálu. Přihlížíme k jejich osobnímu tempu při činnostech, pracujeme s nimi skupinově, individuálně i prostřednictvím frontálního učení.
scházení se dětí, spontánní hry a činnosti dětí, individuální práce
do 7:00 - 7:30
jsou všechny děti u Veverek, pak odchází Lištičky a Sovičky do svých tříd
08:30 - 09:00
svačina
09:00 - 10:00
činnosti rozvíjející smyslové, manipulačně - technické, tělesné (včetně řízených zdravotně preventivních pohybových aktivit), estetické a mravní stránky osobnosti dítěte (záměrné i spontánní činnosti ve skupinách, společně i individuálně)
10:00 - 12:00
pobyt venku s využíváním zejména pohybových aktivit dětí, spontánní hry, vnímání krás okolí…
12:00
oběd
od 12:30 - 13:00
možnost vyzvednutí si dětí "po o"
12:00 - 14:15
oběd, odpočinek, náhradní klidové činnosti pro „nespavce"
od února se všemi předškoláky probíhá Předškoláček (příprava na školní povinnosti zábavnou formou)
14:15 - 14:30
odpolední svačina
od 14:30
možnost vyzvednutí si děti po svačině v jejich třídě
v 15:30 odchází Sovičky k Lištičkám
v 16:00 odchází Veverky k Lištičkám
16:30
ukončení provozu
Respektujeme a reagujeme na individuální možnosti dětí, na jejich potřeby (adaptace, zázemí, klid, soukromí, bezpečí, zájmy, čas a prostor pro hru a další činnosti, vyváženost denního programu – spontánní a řízené aktivity).
Plně se věnujeme dětem a jejich vzdělávání, motivujeme je k aktivitě a experimentování, poskytujeme dostatek prostoru i materiálu. Přihlížíme k jejich osobnímu tempu při činnostech, pracujeme s nimi skupinově, individuálně i prostřednictvím frontálního učení.